Amadeus i ny, langsiktig avtale med Berg-Hansen

Amadeus kunngjør at de fornyer avtalen med et av Norges største reisebyråer, Berg-Hansen. Dette er et nytt kapittel i et langsiktig og strategisk samarbeid.

Berg-Hansen og Amadeus har samarbeidet helt siden begynnelsen av 1990-tallet, og i dag styrker de forholdet ytterligere, ved å investere i en felles fremtid gjennom en ny avtale og et nytt strategisk partnerprogram, skriver Amadeus i en pressemelding.

Selskapet og Berg-Hansen har de siste årene samarbeidet om innovasjon, blant annet nye løsninger som kan bidra til bedre kundeservice og danne grunnlag for det moderne, digitale reisebyrået. Sammen har de som mål å sørge for at kundetilfredsheten øker hos Berg-Hansen.

– Reiselivsbransjen er inne i en fase med raske endringer, og gjennom et langsiktig partnerskap og samarbeid blir vi bedre rustet til å takle endringene som kommer. Vi kan møte dem med moderne teknologi og nye, innovative løsninger, sier Ulla Persson, General Manager i Amadeus.

– Samarbeidet med Berg-Hansen er et viktig steg i vår partnerstrategi, og samtidig setter det Berg-Hansen i stand til å yte kundene best mulig service, fortsetter hun.

Samarbeidet vil fokusere på innovasjon og utvikling av tjenester som oppfyller reiselivsbransjens og kundenes behov. Målet med den fornyede avtalen er å styrke samarbeidet mellom Amadeus og Berg-Hansen, og ytterligere forankre partnerskapet for å oppnå mer langsiktige forretningsmål og bedre tjenester.

– Amadeus er en viktig partner. Sammen utfordrer og utfyller vi hverandre, med mål om å sikre at vi alltid er i forkant med digitale og smarte løsninger for våre kunder. Det å kunne tilby kundene tilgang til de beste prisene og et bredt utvalg av reisetjenester, er vårt største konkurransefortrinn. Derfor vil dette være viktigste fokusområdet i den nye avtalen med Amadeus, sier administrerende direktør i Berg-Hansen, Per Arne Villadsen.

Foto: Per Arne Villadsen, administrerende direktør i Berg-Hansen. Foto fra Berg-Hansen.